Ninbebis

SÖKES !!

2012-01-03 @ 16:33:48

Dvärghare, eller hermelin hane med stam sökes!

Kommentera gärna om du säljer eller vet någon som säljer!
Du kan få tag på mig via:

Zoonen.com - Billie
Stallet.se - Ewit
Ifokus.se - Renoveras
Facebook.se - Tilda Lindström (Meddelande)
Hotmail.se - [email protected]
Blogg.se - Ninbebis.blogg.se
Blocket.se - Kommer ut annonser till våren/sommaren antagligen..
Mydreamstable.com - Star

Alla dessa hemsidor anväder jag som kontaktsidor och annonserar om mina kaniner samt visar upp mina målningar och foton, det mesta handlar alltså bara om mina kaniner och uppfödning.
Kontakta mig inte om något annat om ni inte känner mig.

// Kram Tilda! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

Jag förstå, väldigt tråkigt att han dog. Men det var ganska roligt att hitta dej som hade Biancas syskon iaf! Lite roligt å hitta sina kaninerns släktingar. ;)

2012-01-06 @ 01:21:26
URL: http://kaninernas.webblogg.se/

Postat av: frida

superfin sida! Duktig du är :D

2012-01-10 @ 19:45:53
URL: http://bjorkehallskaniner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback