Ninbebis

Målat idag..

2012-01-03 @ 16:23:28




Billizacland

Målat idag :)
Har haft riktigt tråkigt idag måste jag ju erkänna...
Eller inte till en början då bästisen sov över här :)
Annars har dagen bestått av; Målning, målning och...... MÅLNING.

Billizac
Funderar på att starta kaninuppfödning på riktigt!
Alltså gå med i Dalarnas kaninavelsförbund!
Då får jag alltså ett uppfödar nummer, namn och rätten att skriva stamtavlor.
Får tydligen även 10nr av någon kaninavelstidning också! Trevligt :)
Vill nog isåfall att uppfödningens namn ska vara Billizac, (Billie+Izac)
för det var ju trotsallt dom som startade allt!
Tror det ska kosta 210kr per år, det är ju inte direkt mycket..
Och sen får jag gå på kurser och så också.
Man kan vara med från när man är från 5år gammal upp till 18år, då är man junior.
Och 18+ så är man senior!

Nu ska jag ut och mata mina två små älsklingar!
Kram på er! //Tilda <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback