Ninbebis

Hermelinerna parade 14/2 2012..

2012-02-26 @ 16:21:51

Nu är kaninerna parade, och ungar väntas komma runt den 15:de Mars! :)
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade.. jaja, parade iallafall mina kaniner på alla hjärtans dag,
och det har gått en vecka och 5 dagar nu om jag minns rätt! :)
Hon har blivit tjockare och inte dragit någon päls, så jag tror inte att hon är skendräktig heller.

Har inte fått in någon intresseanmälan alls än, så passa på att paxa en renrasig plutt! :)

Färger som kan komma:
Blå zobel
Vit (blåögd)
Rysstecknad
Blå
Viltgrå
Wienertecknad

Eventuellt fler färger...

Det som medföljer vid köp av kanin från Ninbebis:
Övergångsfoder
Mycket fint egendesignat H-bevis
En del foton på din kanin, som jag antingen skickar via mejl eller skriver ut på fotopapper som störst i A4- format
Fakta om kaninen (Kommer stå på H-beviset)

Mejla till [email protected] om ni är intresserade! :)
De kommer att vara leveransklara runt den 15 maj!

// Kram Tilda! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback