Ninbebis

Xena "SnöÄngel"..

2011-11-13 @ 18:10:20

Xena<3
Xena "SnöÄngel" Cariña

Det här är alltså SnöÄngel, min nya hermelin!
Syns inte superbra på bilden att hon har ljusblåa ögon men dom är riktigt blå IRL.
Snövit är hon, och kommer försvinna på de kommande vinterbilderna ;)

Jag har alltså planerat att skaffa ungar med denna fina dam till våren.
Dock har jag inte hittat någon Hermelin hane än... Hör gärna av er om ni har en fin hane till salu!

Maravillosa får vi se om hon ska ha nå ungar...
Hon har blivit så aggressiv på sistone, efter att Billie gått bort och vill inte att ungara ska ärva betéendet.
Maravillosa ärvde det antagligen efter Billie. Hade varit bättre med Izac's betéende, även om han är rätt lat...

Avelshane sökes alltså!
Kraven är:

Han ska vara i någon utav färgerna: Svart, viltgrå, blå, vit, eller blandning utav föregående.
Han ska vara Hermelin eller dvärghare!
Han ska vara yngre än 2år!
Han ska hellre vara pigg än lat...
Han får gärna vara ganska liten.

Snart ska jag skicka efter en kudde med Maravillosa Ninjapig Surviver på!
Japp, har designat min egen kudde och ska bara fixa bilden på den, i lite högre upplösning sen ska jag skicka efter den! :) Skojj, och spännande!

// Kram Tilda! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback