Ninbebis

Svartvit...

2011-11-19 @ 13:18:23

Svartvit skönhet.. <3
Xena "SnöÄngel" Cariña

SnöÄngel har flyttat ner...
Nu har jag satt ner rampen i SnöÄngels bur så hon kan vara där nere också! Ninjapig slänger sig in i gallret när hon kommer lite för nära.. men hon får inte tag på henne ändå.


Kanske blir att skaffa en Belgisk Hare...
Jo, det är så att jag hittat en Belgisk hare via blocket vid namn Gösta, som jag är intresserad av! :)
Jätte fin är han! Rödbrun med bruna ögon. Han har även en kullbror vid namn Gregor.
Grejen är ju att jag vill ha en avels hane, och det vet jag inte riktigt om han blir... eftersom mina kaniner är så små så kanske jag inte ska slänga in han med dom liksom... haha det känns ju lite sådär.
Men någon Diesel tror jag inte att det blir... Blev så mycket krångel med honom så... men fy vad jag ville ha honom..!

//Kram Tilda!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback