Ninbebis

SnöÄngel Ninjapig och jag..

2011-11-08 @ 11:42:41

SnöÄngel och Ninjapig lever iallafall än så länge! Puh... trodde dom skulle dö direkt efter de andra också!

Vi ha en kanin hane vid namn Diesel..
Men ingen tycker jag ska skaffa fler kaniner pga dödstragedierna.
Men han är GUDOMLIGT fin!! Hermelinblandis, ca 2år gammal, bor på omplaceringshem för tillfället.. 200kr, det är ju ingenting!! Fy vad jag vill ha honom!

Saknar Billie och Izac..
Gah, saknar mina pluttar.. önskar dom var vid liv också, Ninjapig har blivit så aggressiv på sistone, och jag vet inte vad det beror på... kan vara sorg över att hennes mamma gått bort, det är ju inte omöjligt!
Men ska försöka få henne tamare!

Dock tror jag inte att SnöÄngel och Ninjapig nånsin kommer att gå ihop...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: art by Lisa Lans

Trist med Bille :/ Fick ditt sms, men har för mig att jag glömde svara på det? Glömmer jämt det när jag läser sms och inte svarar direkt.

Hoppas allt är bra annars!

Kram //Lisa o. co

2012-02-21 @ 23:11:45
URL: http://lans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback