Ninbebis

Oops..

2011-07-24 @ 14:16:15

Oops... kom på att det var typ 100år sedan jag skrev här på bloggen!
Men nu ska jag se till att köra igång igen! :)

Jag kan ju börja med att slänga ut en riktigt hemsk nyhet.. och en bra som hör till den..

Alla 3 svarta kaninungar dog 9/7 2011...
De låg alla sönderbitna i ett hål i marken och vi vet inte om det var råttor eller Billie som gjort det...

Den bättre nyheten..
De två gråa klarade sig(!) En helt utan skador, och en med ett skadat öga och ett bett i nosen (som ser för litet ut för att vara Billies tänder..)
Ögat varade väldigt mycket ett tag och vi trodde att hon inte såg något på det ögat, men nu har det repat sig och kladdar liiite lite ibland bara! :)

2 av de svarta var killar och 1 var tjej, de 2 gråa är tjejer!

De gråa är döpta till; Maravilloso Ninjapig Surviver & Texas Amable Surviver.

Min nära vän, Victoria, ska köpa Texas, och Ninjapig behåller jag, precis som planerat! ;3

Ninjapig<3
Ninjapig - 24/7 2011 <3

Texas<3
Texas 23/7 2011 <3

// Kram Tilda!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback