Ninbebis

Dagen då himlen fick tre nya änglar..

2011-08-29 @ 22:09:50

Blackie..<3
Vi glömmer er aldrig, de svarta av femlingarna... <3

Fy... Kommer aldrig glömma den dagen jag kom hem med Victoria...
Ninjapig och Texas satte ensamma i buren och började röra på sig när vi kom fram till dem.
- Vart är alla andra? Frågade jag.
- Jag vet inte, är dom inte uppe då? Säger Victoria. (Izac har en tvåvånings bur)
- Har dom rymt?! Nej... dom kan inte komma igenom de där små hålen...

Vi letar och letar, i hela trädgården, men ingen svart kaninunge...
- Men kolla! utbrister jag.
- vadå?
Jag pekar på hålet i marken där ungarna föddes. Det är igenbäddat, och har inte varit det sen de var nyfödda.
- Det har aldrig varit sådär... Jag vet att de aldrig går ner i boet mer nu för tiden.
Vi hade då också upptäckt att det var något med Texas.
Hennes öga hade totalt kladdat igen av var...

- Jag går in och tvättar rent hennes öga! Säger jag och Victoria kollar i hålet medans jag är inne.
Jag tvättar och tvättar...

- Matilda! Jag tror dom är döda...
- Va?! Seriöst?
- Jag drog upp något svart luddigt... :S
Jag håller hårt i Texas och springer ut till buren.

Fortsättning följer...

//Kram Tilda! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback